Reviewer: Checkerz Signed [Report This]
Date: June 18, 2012 10:59 pm Title: Chapter 4

What the---?

Reviewer: Checkerz Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: June 18, 2012 10:51 pm Title: Chapter 3

I'm stunned speachless...

Reviewer: Checkerz Signed [Report This]
Date: June 18, 2012 10:40 pm Title: Chapter 1

*big eyes So this is where the super nautural part comes in?

Reviewer: Checkerz Signed [Report This]
Date: June 18, 2012 10:33 pm Title: Prologue

Lol. :) I've seen your story around so I thought I'd give it a shot

Reviewer: Sav Anonymous [Report This]
Date: June 14, 2012 9:02 pm Title: Chapter 5

Why is it that RIGHT when it gets REALLY good, the story ends??? Update faster!!! Plz.

Author's Response: It's because I'm a sick and twisted human being. But I apologize for the long wait!

Reviewer: gembomz Signed [Report This]
Date: June 06, 2012 2:30 pm Title: Chapter 5

gahhh!! how could you end it there! please update soon! i am dying in anticipation!!!!!!!!

Author's Response: Heh heh heh. I know, I'm downright awful. But you can expect more of that. Much, much more.

Reviewer: PoliceGirl93 Signed [Report This]
Date: May 29, 2012 12:37 am Title: Chapter 5

:) YAY! haha updates make me happy haha. stinks cuz now I have to wait for you to update again but its not like I couldn't read this lol. It was great! and I am stoked to find out what happened to Shawn!!!!!!!! >:D

Author's Response: I am sooooo sorry for the long wait! But, here you go!

Reviewer: DTS Signed [Report This]
Date: May 24, 2012 6:50 am Title: Chapter 4

OK, not teary, but you had better explain the 11 months!!

Author's Response: I shall. I promise...but it may be a while. :P I must admit that if I were reading this story as a reader/lurker instead of writing it, it would drive me bat crap crazy. Thanks for your review! :D

Reviewer: PoliceGirl93 Signed [Report This]
Date: May 23, 2012 10:39 pm Title: Chapter 4

SO you are going to update TOMORROW right?! haha :) I NEED TO KNOW! I hate following stories when they are in progress cuz I am one of those people that need to know right away! but I couldn't stay away from your story ;) haha its great! :) Keep updating asap!!!

Author's Response: Heh heh heh...I probably won't be updating tomorrow, however, it probably will be updated sometime this week again. I've gotta be careful, though...I'm getting close to the part where I don't have anything pre-written...heh heh heh...

Reviewer: ladipretender Signed starstarstarstar [Report This]
Date: May 23, 2012 10:32 pm Title: Chapter 4

I have to admit, you have certainly kept me on my toes with this story....I have absolutely NO idea where you are going with this.   But yet I am intrigued enough to keep looking at it when you update, which is saying something. =D

Author's Response: Thank you very much! In all honesty, I don't really know where I'm going with this story...but I do have a lot more twists and turns I want to pull. I scrapped my original idea of where I was going to go with this, but the new direction is much better....I just need to get all of the little in between details sorted out...heh heh heh...



Enter the security code shown below: